Bezoekje aan Sunpark en nog ff naar de stad. - Reisverslag uit Peking, China van Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers - WaarBenJij.nu Bezoekje aan Sunpark en nog ff naar de stad. - Reisverslag uit Peking, China van Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers - WaarBenJij.nu

Bezoekje aan Sunpark en nog ff naar de stad.

Blijf op de hoogte en volg Koen & Ilona, Siem & Mees

24 Juli 2012 | China, Peking

Hallo,
Vanmorgen zijn we samen met Wanyu, Herta, haar zus en de kleine Lion naar het Sunpark geweest; een park met kermisattracties.
Daarvoor moesten we nog langs de Belgische ambassade voor de documenten en de visums voor de kleine jongetjes; helaas was dat allebei nog niet in orde; we bleven rustig en dachten dat het wel goed zou komen, en het is inderdaad ook goed gekomen; Wanyu is er 's middags nog we extra voor terug moeten gaan ; wij denken omdat Wanyu en de dame van de Belgische ambassade niet echt vriendinnen zijn en de mevrouw even haar macht aan Wanyu wilde tonen, tja, goed visitekaartje van de Belgen.
In het park was het gelukkig best rustig, voor Siem waren er wel een paar leuke dingetjes om in te gaan ( samen met Koen want alleen mocht ons manneke nog nergens in).
Mees vond het in zijn buggy wel allemaal oké en heeft ook een hele tijd geslapen.
Siem heeft ook weer vissen mogen voeren ; wel op een aparte manier. Er stonden allemaal babyflesjes en daar hadden ze één of ander goedje in gedaan dat je tegen betaling aan de vissen mocht geven.
We hebben verder nog rustig in het park een ijsje gegeten en tegen een uur of één waren we weer op de hotelkamer. We zijn toen meteen aan ons middagdutje begonnen, Siem en Mees hebben het zelfs tot dik vier uur vol gehouden.
Toen zijn we weer richting De Wangfuijng gelopen om nog een laatste poging te wagen om een turnpakje te regelen voor Eva; is helaa sniet gelukt. Wanyu heeft zelfs nog voor ons gebeld naar een sportschool; daar zeiden ze dat de kinderen de pakjes krijgen van de club en ze daarom niet zo te koop zijn, baal, baal. Eva als je nog een ander ideetje hebt, laat het snel weten anders gaan we gewoon bij ons eens samen op zoek naar een turnpakje ( dat is vast ook made in China).
We hebben wel al een kleinigheidje maar echt iets speciaals hebben we nog niet gevonden.
Voor de afwisseling hebben we weer de nasischotel van de zesde verdieping genomen. Lekker, snel en goedkoop. Daarna uiteraard nog een ijsje. Tot zover het berichtje van vandaag, morgen koffers pakken, nog even onze laatste inkoopjes doen en om 21.30 uur komt Wanyu ons ophalen om ons naar het vliegveld te brengen. Ik kijk best een beetje op tegen de reis; vooral de vermoeidheid. Maar goed we zullen het wel overleven en we zullen heel blij zijn als we weer thuis zijn.
We hebben hier enorm genoten van alles wat we hier meegemaakt hebben, de eerste dagen samen met Mees en het begin van ons gezinnetje van vier!
Een onvergetelijke tijd waar we best nog eens met weemoed aan terugdenken. Maar nu zijn we er klaar voor om thuis een echte start te maken en er voor te zorgen dat onze twee jongetjes samen met ons een fijne toekomst tegemoet gaan.
Tot morgen voor het laatste berichtje uit China.

PS-je:
* Sorry de foto's zijn echt voor morgen; het is hier 22.30 uur en ik ben heeel moe.
* En baal, baal dat je de berichtjes die je typt niet kunt lezen. We zien ze hier wel, dus gewoon doortypen, een foutje meer of minder geeft niet.
* Weltrusten!

• 24 Juli 2012 - 17:45

Sharon:

Ha Ilona, Koen, Siem en Mees,

Wat hebben we genoten van jullie verhalen, foto's en video's de afgelopen weken. Heel erg bedankt hiervoor!
    We verheugen ons erop om jullie straks weer in levende lijve te zien! Live iis toch leuker!
    We wensen jullie een hele goede terugreis en dan samamen thuis heerlijk geniten met jullie gezin!!
    Dikke kus oet Rooi

ps sorry veoor de mogelijke onzichtbare typfoutjes die er zeker zullen zijn)

• 24 Juli 2012 - 18:05

Angelika:

Gisteren is mijn spookbericht niet aangekomen, misschien vandaag meer geluk... Eva is logeren, dus kan haar niks vertellen over het turnpakje, maar maak je niet druk, Eva is snel tevreden, ook met iets anders hoor!Ik wens jullie alvast een hele goede terugreis en zie jullie over 2 dagen! X Angelika

• 24 Juli 2012 - 19:01

O:

Wij zijn net terug van onze tourtocht door belgieslimburg een tourke van 51 kilometer heel mooi veel in de bossen fiynh met die temperatuur van rond de 30 graden.Daar is ook allas in orde dan kan morgen worden aan de terugreis alvast een hele goede vlucht we ons in Saentem. de groetjes....doei. P.S. kijk maar niet naar de foutjes sorry doei...doei...

• 24 Juli 2012 - 22:15

Cindy:

Hoi familie Brouwers,

Bie oa truk op heives aan. Eindelijk, super! Wae winse uch ein gooi reis en tot gauw in rooi..,uhhh Bieësel. Woeë detj gae kintj geneete van ein echt gezin.
    Groete familie Munnecom

• 24 Juli 2012 - 22:22

Gerard En Ankie:

Hallo Ilona en Koen, Siem en Mees,

Wat een fijne tijd hebben jullie samen achter de rug. En nu op naar jullie huis. Fijn dat we mogen hebben genoten van jullie verhalen en de mooie foto's daarbij. Als het even kan dan kijken we morgen nog naar jullie laatste berichtje en foto's daarbij. En dan gaan wij ook nog even genieten in Griekenland. Toch even het betere weer meenemen. Want hier in Nederland duurt het toch te kort. Tot gauw en alvast een heel goede lattste nacht in China!! :)

• 24 Juli 2012 - 22:28

Greet:

Ook es proberen blinkd te ypen, zien of dat nog lukt :-à. We deoen het nog wat rustig aan met ons kroepoekske nr. é , du seen Zaventemmeke zit er nog niet in helaas. Maar we zien elkaar zeker en vast binnekort in't echt. Goede trugreis en hopelijkj valt de vermoeidheid een bbejte mee zodat julie toch van het aankomstcomité kunnen genieten. Zai jian, Greet

• 24 Juli 2012 - 22:29

Greet:

O zo grappig ! Een glaasje wijn minder zou ook geholpen hebben -lol-- ! X

• 24 Juli 2012 - 22:33

OOpa Ton En OMA Margotpa En Oma.:

ZWw hebben vanavond buiten gegeten. WE ijn weer uitgerust van hat toerke,nu moeten we morgen nog een beetje kuisen en dan o we zijn weer uitgerust na de fietstocht we hebben ook buiten kunnen eten. Nu moeten we morgen nog een beetje kuisen .n dan ken de ontvangst We moeten wel een beetje vroeg naart bed want we mogen vroeg uit de veren.We worden al vroeg verwacht op Zaventem zoals verwacht landen ze om 5.55 het zal weer heel spannend zijn wanneer fam. Brouwers dood de deur komt maar ja we mogen nog even wachten .Nu nog even kalm blijven alles komt hopelijk goed tot horens doei.... doei..

• 24 Juli 2012 - 23:11

Loes :

Hoi familie brouwers...ook ik ga een poging wagen om blind te typen! Ik wil jullie ook een hele goede reis wensen. hopelijk valt de vermoeidheid mee en kunnen jullie wat slapen! Even door de zure appel heen en dan thuis heerlijk genieten van jullie gezinnetje!!! X Loes

• 24 Juli 2012 - 23:59

Elsemieke:

Hi Ilona en Koen,

Ik heb in een vogelvlucht alle nieuwe berichtjes gelezen en de foto's bekeken. Wat zien jullie er gelukkig uit met z'n viertjes! Ik wens jullie een heel goede reis toe, even afzien en dan zijn jullie weer lekker thuis! Dan kan het nieuwe avontuur voor jullie beginnen! Tot heel snel in Nederland!
    Liefs Elsemieke

• 25 Juli 2012 - 03:50

Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers:

De fot's staan erop, in de verkeerde volgirde maar dat is ook weer te danken aan de vernieuwing van d esite, hoera voor waarbenji.nu, niet dus.
    Maar goed toch leuk datjullie blind willen reageren, dat dioe ik nu ook dus eens kijken wat ik er van bak.
    We hebben net ontbeten en gaan nu nog eens wat laatste cadeautje zoeken, dan een middagdutje en koffer spakken, daarna zal ik nog wel even wat schrijven, tot straks!

• 25 Juli 2012 - 07:02

Madelon:

Geniet van de laatste paar uur in China. Goede reis naar België en heel veel geluk samen!

Groetjes,
    Madelon

• 25 Juli 2012 - 07:16

Opa En Oma.:

Goede morgen deaar zijn we weer.Wat mooie foto.s weer er was veel te doen daar gisteren jullie hebben jullie niet hoeven te vervelen,er was voldoende te doen kermis ,vissen en ooh nog shoppen en niet vergeten echt chinees eten lekker toch. tot nu de groetjes uit Molenbeersel doeg...

• 25 Juli 2012 - 07:19

Opa En Oma.:

P.S. Zo te zien zonder foutjes of toch niet? doeg...doeg..

• 25 Juli 2012 - 07:47

Maud:

Goede reis gewenst voor straks! Ik ga nu een dagje werken! xxx

• 25 Juli 2012 - 08:21

Anja L:

Hoi familie Brouwers, een hele fijne terugreis gewenst. Bij onze groep is de terugreis goed meegevallen, terwijl we op de luchthaven zaten te wachten, sliepen alle kleine koters al en ook tijdens de reis is er goed verder gesnurkt. Vandaag nog wat verder aftellen (ik vond die laatste dag echt vooral zitten wachten) en dan straks met het busje naar de luchthaven. Bij ons ging dat ook om half tien zijn maar toen wij om half negen naar de lobby gingen om af te rekenen was iedereen er al, inclusief busje en Wanyu dus we waren sneller weg .

• 25 Juli 2012 - 09:53

Katja:

Een heel vlotte terugreis gewenst! Dank dat we mochten meelzeen en genieten van de vele foto's en verhalen! We zien mekaar ogetwijfeld eens in het echt en kunnen we die twee prachtige guitige broers live in actie zien! Nog eens een hele dikke merci!!!!! Heel veel groetjes, Katja, Jan, Annefleur en Arthur

• 25 Juli 2012 - 10:03

Maryse:

Ik zie niks!!!! Toch een goeie reis gewenst! Met 2 kadees in t vliegtuig , see you soon!

• 25 Juli 2012 - 13:43

Maureen En De Manne:

Haa femilie Brouwers,

Vanoet deze kantj ein kei gooi reis gewinstj en eine super thoeeskomst met eur gezinnetje.
    Eindelik truk in eige landj, , toi, toi

Groetjes Sten, Tuur, Paul en Maureen xxx