Een dikke week thuis met ons kleine lieve Meesje. - Reisverslag uit Molenbeersel, België van Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers - WaarBenJij.nu Een dikke week thuis met ons kleine lieve Meesje. - Reisverslag uit Molenbeersel, België van Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers - WaarBenJij.nu

Een dikke week thuis met ons kleine lieve Meesje.

Blijf op de hoogte en volg Koen & Ilona, Siem & Mees

05 Augustus 2012 | België, Molenbeersel

Hallo,
We zijn inmiddels een dikke week thuis en beginnen een beetje ritme te krijgen. Mees slaapt 's nachts goed door en ook overdag slaapt hij lekker; hij wil alleen nog niet echt toegeven aan zijn slaap en slaapt nog bij mij op schoot ( met zijn flesje) in, daarna leg ik hem op zijn eigen kamertje in zijn bedje.
We zijn heel blij dat we 's nachts ( in tegenstelling tot met Siem de eerste tijd) goed kunnen slapen, we weten nog van toen dat het erg vermoeiend is.
Verder gaat het hier heel goed met de Gebroeders Brouwers; Siem is weer erg blij thuis te zijn in zijn eigen omgeving, zijn speelgoed en bij z'n familie en vriendjes. Het delen met speelgoed gaat best goed, uiteraard duwt hij Mees weleens "per ongeluk" ( ahum) aan de kant of is Mees, "stoute Mees" ( volgens Siem) als Siem zijn zin niet krijgt maar we hebben niet te klagen want ons Siempje is echt al een hele flinke grote broer! Hij kan ook echt heel lief zijn voor Mees en al een beetje met hem spelen.
Ook gaat hij 's middags en 's avonds heel gemakkelijk slapen ook al is Mees dan nog beneden; want daar vreesden we wel een beetje voor.
Verder gaat het hier zijn gangetje, opa's, oma's, ooms, tantes, neefje en nichtje zijn al op bezoek geweest en dat gaat heel goed; Mees is een vrolijk en ondernemend mannetje.
Morgen moet Koen weer beginnen te werken :-(, dus eens kijken hoe ik "het klusje" in m'n eentje ga klaren; soms wel handen te kort denkik maar gaandeweg lukt het zeker wel.
Nou voor nu was het dat weer, ik ga van dit dagboek een boek voor Mees laten maken; kan Mees straks kijken hoe wij onze eerste weken samen hebben doorgebracht.
We hopen dat het voor hem een waadevol boek wordt waarin hij kan zien en lezen hoe welkom hij was en hoe blij we zijn met zijn komst.
Want hoewel we nog geen vier weken samen zijn, we zouden hem voor geen goud meer kunnen missen!

PS-je:
* Dit is het laatste berichtje op onze site, sorry!
Ik ben een beetje 'waarbenjij.nu' moe; zeker omdat de site naar mijn idee niet in zijn voordeel veranderd is, het ook best prijzig is dit te onderhouden, dus vanaf nu zal ik via Facebook weleens een fotootje en berichtje posten van onze twee kleine Chineesjes.
Dus allemaal aan de Facebook!! ( joa Annie dich auch; eine gooje stimulans toch? ;-) ).
Uiteraard heel erg bedankt voor het meelezen en ook reageren op onze verhalen; zeker in China was het erg fijn op deze manier reactie te krijgen van "de andere kant van de wereld".

• 05 Augustus 2012 - 17:39

Marjolein:

Hallo Ilona, Koen, Siem en Mees ! Wat fijn om te lezen dat Mees het zo goed doet, dat kan ook niet anders nu hij zo'n lieve mama, papa en broer heeft gekregen. We vonden het verschrikkelijk jammer dat we in ons vakantiehuisje geen internetaansluiting hadden en hebben deze week tussendoor de verslagen kunnen lezen en foto's kunnen kijken. Het zijn prachtige foto's en het zal een heel mooi en waardevol boek voor Mees en jullie worden. Wij vonden het heel bijzonder om via jullie een fotoboekje van onze jongste aan het weeshuis en de pleegmoeder te kunnen overhandigen, nogmaals heel hartelijk dank! Liefs van Sem, Tristan, Floris, Frans en Marjolein.

• 05 Augustus 2012 - 19:20

Tante Yvonne:

rtstikke gezellig ,en hebben pittige wandelingen gemaakt.
    thuis toch weer snel even lezen hoe het bij jullie gaat .
    jammer dat de site verdwijnt ,want ik ga niet op face boek.
    maar ik zal jullie nu wel weer snel in het echt zien en de rest volg ik dan via joost.
    ilona bedankt voor de leuke berichten en fotoos
    ik zal het zerker gaan missen ,maar voor jou komt er nu ook meer rust
    hoie tantr yvonne

• 05 Augustus 2012 - 19:23

Tante:

ik zie dat er een stuk is weg gevallen
    we zijn net terug uit schimdt,daar hebben we 3 dagen gewandeld
    groetekes je tante

• 05 Augustus 2012 - 19:31

Gerard En Ankie:

Hallo Ilono Koen Siem en Mees,

Het was een plezier om jullie belevenissen te volgen. Wij zullen zeker via facebook , maar ook via het werk (Ilona) alles volgen. Dit doen we met plezier. Zeker nu we zelf om a en opa zijn..
    het ga jullie goed en bedankt voor jullie mooie verhalen.! :)

• 05 Augustus 2012 - 19:42

Marjo:

Het waas geweldjig omuch oppe voot te kenne volge via deze sit. Maar dink auch det gea uch henj vol hebtj aan uch 2 menkes. wea heure en zeen toch waal wiej het met uch mannekes geit.
    wea winse uch vul geluk same. en zeen uch snel.
    knuffel van Ruud, Marjo, Tim en Maud

• 05 Augustus 2012 - 20:17

Hugo En Dymphie:

Lieve Mees, Siem, Koen en Ilona,
    Ook wij hebben genoten van alle verslagen op deze pagina over ons lieve neefje Mees. Wij zijn ook echt heel erg blij dat alles zo goed gaat met hem, Siem en jullie. Eindelijk dat gezinnetje dat jullie altijd al wilden zijn. Het is echt genieten om jullie met zn vieren te zien. We hopen er nog heel veel jaren ervan te mogen genieten. Lieve groetjes Hugo en Dymphie.

• 05 Augustus 2012 - 22:29

Loes:

Geweldig om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie mannen. Ik heb iedere keer weer genoten van alle verslagen en foto's,maar heel begrijpelijk dat je ermee stopt. Mees zal veel hebben aan dit boek later. Balen dat Koen morgen alweer moet werken!! Als je ooit handen tekort hebt,laat maar weten ;-). xx Loes

• 06 Augustus 2012 - 12:17

Tante Toos:

ook ik heb genoten van al jullie verslagen en foto,s,ik heb Mees al in het (echt)even kunnen zien,een schatje.drukte valt mee,ik weet niet beter!
    ik volg jullie verder op facebook
    groetjes tante toos en ome cel

• 06 Augustus 2012 - 16:03

Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers:

Opa Ton en Oma Margot uit Nederweert. Fijn dat we weer kunnen reageren,,,wat weer een mooi verslag en niet te vergeten de fotoos ook weer een leuke herinnering. en goed te lezen dat het goed gaat met de Kids. Niet leuk is dat de informatie via de side nu ophoud,maar we gaan ze nu stilaan live ontmoeten dat is voor ons een ervaring appart,dat is middels al een paar keer gebeurt......echt leuk hoe die Mees al rond rent is een genot ook Siem probeert zijn best te doen voor kleine broer .Nu maar afsluiten met de groete uit het winderige Nederweert en tot horens.

• 07 Augustus 2012 - 07:22

Ann Santermans:

Hallo Ilona, Koen, Siem en Mees, fijn te horen dat jullie het zo goed maken! Bedankt dat we jullie verslagen mee mochten beleven, we hebben echt genoten. Groetjes, Ann Peter en Feng

• 12 Augustus 2012 - 12:22

Hilde:

Hallo Ilona, Koen, Siem en Mees,
    Fijn dat ik jullie belevenissen kon volgen via de site en dat alles zo goed gaat.
    Ik hoor de rest wel via school en zie jullie biij het bezoek met de collega's.
    Bedankt! Veel groeten en een fijne tijd nog!

• 13 Augustus 2012 - 08:01

Madelon:

Het was leuk om jullie ervaringen via deze weg te lezen. Fijn dat alles richting de terugkeer naar huis goed is verlopen.

Heel veel geluk met z'n viertjes!

Zaijian,
    Madelon

• 15 Augustus 2012 - 20:06

Tante Yvonne :

hoi ilona ,gisteren een paar keer gebeld o.
    om te vragen wanneer we konden komen,en wat de wensen zijn.
    waar kunnen we je blij mee maken .
    denk maar eens na en laat het maar weteen
    groetjes tante yvonne en oom paul