Laatste berichtje uit China! - Reisverslag uit Peking, China van Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit China! - Reisverslag uit Peking, China van Koen & Ilona, Siem & Mees Brouwers - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit China!

Blijf op de hoogte en volg Koen & Ilona, Siem & Mees

25 Juli 2012 | China, Peking

Hallo,
Nog een klein uurtje en we mogen vertrekken, vandaag nog wat gewinkeld ( ja Eva, we hebben toch nog iets gevonden maar voor een turnpakje gaan we samen eens kijken bij ons).
We zijn er echt aan toe om naar huis te gaan, ik ga het dus kort houden.
Iedereen heel, heel erg bedankt voor alle reacties en het meeleven met ons in China.
We kijken al uit naar het moment dat we op Zaventem landen, ik word nu al zenuwachtig en een beetje emo ( met z'n drietjes weg en nu als compleet gezinnetje terug; en dan (hopelijk) lieve mensen weer te zien die ons opwachten).
Nog even snel wat fotootjes en dan gauw op de koffers gaan zitten ( want anders gaan ze niet dicht ;-)).
O, ja ons vluchtnummer is HU 491 aankomsttijd 5.55 uur te Zaventem; het regent hier weer behoorlijk; ik hoop niet dat het invloed heeft op onze vlucht.
Bye, bye en het volgende berichtje komt uit Molenbeersel!

PS-je:
* Ankie en Gerard; geniet van jullie reisje naar Griekenland; groot gelijk om er toch lekker even tussenuit te gaan.

• 25 Juli 2012 - 15:14

Loes:

Oooh spannend...het aftellen is begonnen! Ik ga heel hard duimen dat de vlucht geen vertraging oploopt. Wat zal het weer fijn zijn om in jullie eigen huisje te zijn als compleet gezinnetj!. Juul zal ook blij zijn om jullie weer te zien. Ik wens jullie een heeeele goede reis,hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie een beetje slapen tijdens de reis. Morgen om deze tijd zijn jullie alweer lekker in Molenbeersel! xx Loes

• 25 Juli 2012 - 16:00

Monique:

Ha Ilona, Koen, Siem en Mees,

Op dit moment zullen jullie wel al in het vliegtuig zitten, maar we wensen jullie een hele goede terugvlucht.Hopelijk vliegt de tijd om en zijn jullie zo weer in Zaventum. We zien ons snel weer.

groetjes Ralph, Monique, Jorn en Lara. xxx

• 25 Juli 2012 - 16:16

Opa En Oma.:

Nu is het bijna zover,de terugreis nadert. Wat weer mooie foto.s en wat een groot shopping centrum daar adden zw zeker alles,daar kun je deccenten wel kwijt of niet soms.Wij wensen jullie een fijne vluscht en tot op vlvlieg feld Zaventem doei doei...

• 25 Juli 2012 - 19:59

Angelika:

Tot morgenvroeg! Eva en Reinier gaan (vrijwillig) vroeg naar bed vanavond. 3.00 opstaan en om 4.00 aanrijden, poe.. Eindelijk zien we jullie alle vier weer!! X

• 25 Juli 2012 - 21:27

Winde Lemmens:

Ondertussen kan familie en vrienden al aftellen in uren vooraleer ze jullie als gezinnetje van 4 morgenvroeg mogen verwelkomen in Zaventem. Ik krijg alleen al kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Eén van de zovele mooie momenten in de adoptieprocedure!! Geniet van jullie hereniging, van jullie thuiskomst in jullie eigen stekje, van jullie eerste nacht thuis! En Mees die heeft zich al goed gesetteld lijkt me! Groetjes en misschien eens tot ziens… Winde, Toon, Miel, Roos en Juul

• 26 Juli 2012 - 15:27

Rachel:

Jullie kunnen nu in alle rust genieten bij jullie thuis.
    Mees zal nog wat moeten wennen , ook dat komt goed :-)
    Wij wachten geduldig op hoe het jullie gaat daar in Molenbeersel

dada
    Rachel en haar mannen

• 26 Juli 2012 - 22:35

Wendy:

We hopen dat de terugreis vlot verlopen is, en dat jullie mochten genieten van een fantastische aankoomst/thuiskomt... kippevel !!!!
    We kijken al uit naar de eerste foto's van jullie viertjes thuis !
    Ondertussen is het hele mooie aankomstkaartje al bij ons toe gekomen... dan jullie wel !
    Lieve grt,
    Wendy en haar mannen

• 28 Juli 2012 - 20:52

Tante Yvonne :

terug meteen naar het kaartje gekeken schattig ilona heel mooi.
    ik hoorde dat alles goed is gegaan ,en heb veelk aan jullie gedacht .
    ik hoop jullie snel te ontmoeten want ik lig achter op mijn familie.
    en dat is niet leuk ik moet hem ook knuffelen die MEES .
    en siem ook
    groetjes tante yvonne

Koen & Ilona, Siem & Mees

In dit dagboek kunnen jullie lezen hoe wij onze reis naar ons zoontje en kleine broer in China beleven. Sinds 13 september 2010 zijn wij trotste papa en mama van een lief Chinees jongetje geworden; Siem. Sinds 26 december 2011 is ons dossier in China ingelogd en wachten wij op een broertje of zusje voor Siem. Op 5 april 2012 kregen wij heel onverwacht, en al heel snel, jippie! het telefoontje dat wij weer papa en mama mogen worden. Een lief jongetje geboren op 16/04/2011 wacht op ons in China.

Actief sinds 12 April 2012